ΑΚΥΡΩΣΕΙΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΑΛΛΑΓΕΣ

Ελέγχουμε καθημερινά τα προϊόντα μας για μεγάλες ή μικρές φόρμες και ενημερώνουμε τη σελίδα του κάθε προϊόντος ξεχωριστά για την αποφυγή ταλαιπωρίας των πελατών μας. Επίσης κάθε παραγγελία ελέγχεται πριν την αποστολή. Ωστόσο κάποιες φορές χρειάζεται να γίνει κάποια αλλαγή ή να επιστραφεί κάποιο προϊόν.

Στην περίπτωση αλλαγής σχεδίου ή νούμερου:

Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2104521333 ή με e-mail στο sales@kokorikoshoes.gr αναφέροντας τον κωδικό της παραγγελίας σας και το σχέδιο προς αντικατάσταση, καθώς και το νέο σχέδιο ή νούμερο που θα θέλατε οπότε και εμείς θα σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα. Στη συνέχεια κανονίζουμε μαζί σας την ώρα που θα έρθει ο μεταφορέας στον χώρο σας για να του δώσετε το προϊόν. Μόλις το προϊόν φτάσει στο κατάστημά μας, ελέγχεται και εφ’όσον τηρεί τις προϋποθέσεις για την αλλαγή (δείτε παρακάτω), το νέο προϊόν αποστέλλεται στον πελάτη αυθημερόν. Ο πελάτης χρεώνεται μόνο την αποστολή των νέων προϊόντων, η οποία κοστίζει €5.00, συν το επιπλέον κόστος των προϊόντων (εάν υπάρχει).
Επίσης η επιστροφή μπορεί να γίνει και από τον ίδιο τον πελάτη στο φυσικό μας κατάστημα.

Στην περίπτωση επιστροφής ελλατωματικού προϊόντος ή στην περίπτωση δικού μας λάθους:

Επικοινωνείτε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2104521333 ή με e-mail στο sales@kokorikoshoes.gr αναφέροντας τον κωδικό της παραγγελίας σας και το σχέδιο προς επιστροφή, οπότε και εμείς θα σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα. Στη συνέχεια κανονίζουμε μαζί σας την ώρα που θα έρθει ο μεταφορέας στον χώρο σας για να του δώσετε το προϊόν. Μόλις το προϊόν φτάσει στο κατάστημά μας, παραμένει σε αναμονή μέχρι να ελεγχθεί από την εκάστοτε εταιρεία ή τον κατασκευαστή. Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, το νέο προϊόν αποστέλλεται στον πελάτη χωρίς επιπλέον κόστος.

Σε κάθε περίπτωση επιστροφής ή αλλαγής ισχύουν τα εξής:
  • Το χρονικό περιθώριο επιστροφής δεν πρέπει να ξεπερνά τις δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής ,όπως ορίζει ο νόμος για πώληση αγαθών άπο απόσταση.
  • Όλα τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται απαραιτήτως άπο το συνοδευτικό μεταφοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο), από και προς τον πελάτη.
  • Το προϊόν προς επιστροφή πρέπει να βρίσκεται στην κατάσταση που παραλήφθηκε, χωρίς φθορές και να είναι εντός της αρχικής συσκευασίας του με όλα τα παρελκόμενα άθικτα (σακουλάκια, ταμπελάκια κλπ.). Συνιστούμε να δοκιμάζετε τα υποδήματα σε τάπητα και με την χρήση αναβάτη για αποφυγή φθορών
  • Σε περίπτωση που το νέο προϊόν έχει διαφορά τιμής προς τα επάνω, ο πελάτης χρεώνεται την διαφορά. Σε περίπτωση που η διαφορά τιμής είναι προς τα κάτω, η διαφορά πιστώνεται στον λογαριασμό του πελάτη ή επιστρέφεται σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής του (δείτε παρακάτω).
  • Στην περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον πελάτη, το Κοκορίκο Shoes διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος αντικατάστασης του προϊόντος, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις (αρθρ. 281 ΑΚ).
Η παραγγελία δύναται να ακυρωθεί:
  • Πριν την ολοκλήρωσή της, απλά αφαιρώντας τα περιεχόμενα του καλαθιού.
  • Μετά την ολοκλήρωσή της και με την προϋπόθεση να μην έχει αποσταλεί, καλώντας στο 2104521333 και αναφέροντας τον αριθμό παραγγελίας.

Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει αποσταλεί, δεν είναι δυνατή η ακύρωση της. Η αποστολή και η επιστροφή των αγορασμένων προϊόντων γίνεται με έξοδα του πελάτη και το ποσό πιστώνεται στον λογαριασμό του πελάτη ή επιστρέφεται σε τραπεζικό λογαριασμό της επιλογής του (δείτε παρακάτω).

Επιστροφή χρημάτων:

Επιστροφές χρημάτων γίνονται αυστηρά εντός 30 ημερολογιακών ημερών. Εφ’ όσον έχoυν παραληφθεί τα προϊόντα προς επιστροφή συνοδευόμενα από όλα τα νόμιμα παραστατικά αφαιρούνται τα έξοδα αποστολής-επιστροφής και γίνεται κατάθεση στον λογαριασμό του πελάτη. Στην περίπτωση που ο λογαριασμός του πελάτη βρίσκεται σε τράπεζα EUROBANK ή ALPHA BANK δεν υπάρχουν έξοδα κατάθεσης. Στην περίπτωση που η επιστροφή γίνει σε λογαριασμό άλλης τράπεζας τα έξοδα τραπέζης τα επιβαρύνεται ο πελάτης.